بهار 1386 - کشکول جوانی



 


لس انجلس تایمز در کشکول جوانی

این گفتگو در تاریخ 21 بهمن ماه سال پیامبر اعظم(ص) صورت گرفته است و در همان ایام هم در کشکول منعکس شد، نمی دونم چرا ولی به هر حال اکنون بعد از حدود دو ماه خبر آن جلسه در لس آنجلس تایمز درج شده... .

گفت و گوی خبرنگار لس آنجلس تایمز
با جمعی از طلاب وبلاگ نویس حوزه علمیه قم

البته من طلبه نیستم اما به عنوان یکی از اعضای دفتر توسعه وبلاگ دینی در این جلسه حضور داشتم و خبرنگار لس آنجلس تایمز هم از حضور بنده به حد اعلا کسب فیض نمود .

بخش هایی از گزارش خانم کیم مورفی خبرنگار این روزنامه در مورد نوشته انرژی هسته ای وبلاگ کشکول :

The power of the blog was demonstrated during July"s World Cup soccer championship when an international news network posted a poll on its website asking readers whether Iran, because of its defiance of international demands over its nuclear program, should be allowed to participate.

"About 70% of the people were saying we should put Iran out of the World Cup," recalled Hamed Ehsanbakhsh, an employee of the blog expansion office and author of
kashkool.persianblog.com. "I wrote a piece in my weblog, and I put a [network] link address in it," he said.

Soon, he said, Iranian bloggers picked it up, and within a few days there was major support for Iran.

 

قدرت این وبلاگ زمانی بیشتر ملموس شد که در اثنای برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در تیرماه یا ماه جولای میلادی شبکه ی اخبار جهانی یک همه پرسی را در سایت خود ارائه کرد که در آن از مخاطبین خود سوال شده بود که آیا ایران به دلیل کشمکشهای هسته ای بین المللی خود بایستی در این جام حضور یابد یا خیر ؟

در حدود هفتاد درصد مردم میگفتند بایستی ایران را از جام جهانی منع کرد که در پاسخ ،حامد احسانبخش که یکی از کارکنان دفتر توسعه وبلاگ دینی و نویسنده وبلاگ کشکول است که گقت من یک پستی در وبلاگم نوشته ام و لینک نظرسنجی را در آن ذکر کردم .

به سرعت ایرانیان وب نویس(وبلاگر ها) این موضوع رو دریافتند و در عرض چند روز یک پشتیبانی و حمایت کامل از ایران در بین آنها ایجاد شد .

*****